11 Ocak 2012 Çarşamba

SEÇİLEN "YANLIŞ KELİMELER" !!!

     Blogumu ilk oluşturduğum gün "Türk Futbolundan haberler ve yorumlar" düşüncesi ile yola çıktım. Düşüncem, yazılarımda sadece "Futbol"a değinmek ve futbolumuzu çirkinleştiren "futbol dışı" (şike olayları) konulara yer vermemek.
    
     Bu düşünceme hiçbir zaman ihanet etmeyip blogumda o malum konulara yer vermeyecektim ki; geçtiğimiz günlerde Çevre ve Şehircilik Bakanı Sayın Erdoğan Bayraktar'ın kendisine uzatılan mikrofonlara söylediği sözlerden sonra bende bir futbolsever olarak birkaç kelime yazmak istedim.

     Ben şahsen Anadolu'nun en saygın kulüplerinden bir tanesinin taraftarıyım (yazılarımda objektif olmam adına taraftarı olduğum takımın adını açıklamak istemiyorum) Fenerbahçe -Trabzon arasındaki gerginlik beni ilgilendirmez. Fakat tarafsız bir futbolsever olarak Bakanın açıklamaları beni biraz rahatsız etti. Sayın Bakan Trabzonlu olduğu için kendini taraftar gibi hissedip söyledi o sözleri. Trabzonsporun haklarını savunması çok normal, bence burda tek sorun Bakanın açıklama yaparken "yanlış kelimeler" seçmesidir.

     Sayın Başbakanımızın Fenerbahçe'li olduğunu yedi cihan biliyor. Şimdi yarın öbür gün Başbakanımız Fenerbahçe taraftarı kimliği ile çıkıp birşeyler söylese Fenerbahçe karşıtı bazı kesimlerde doğal olarak rahatsız olmayacak mı ?

     Demek ki neymiş ? Toplumu temsil eden yöneticilerin bu gibi kritik durumlarda bireysel değil objektif konuşmalarının önemini görmüş oluyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.