17 Nisan 2012 Salı

SÜPER FİNAL 1. HAFTA

     Merakla beklenen Süper Final'de ilk maçlar tamamlandı. Genel anlamda beklenen skorlar ve beklenen bir atmosfer görüldü. İ.B.B.-Eskişehir maçı denk güçlerin mücadelesi oldu ve 1-1 beraberlikle sonuçlandı. Türkiye Kupası Çeyrek Finalinde Bursaspor'a farklı mağlub olan Sivas; hırslanarak maça asılacağı belliydi ve bana göre Ertuğrul Hoca'nın yanlış kadro seçimi ile evsahibi ekip kupada elenmenin futbol kuralları içinde "intikamını" aldı.

     Süper Final Avrupa Grubu'ndaki gelecek hafta maçlarında heyecanın daha da artacağını tahmin ediyorum. Özellikle Bursa-Eskişehir-Sivas arasındaki maçlar "şehir taraftarlığı" faktörü ile daha da renkleneceğini düşünüyorum.

     Süper Final Şampiyonluk Grubu'nda ise Fenerbahçe, Trabzon'u çekişmeli bir 90 dakika sonunda yenmeyi başardı. Şampiyonluk yolunda pes etmediğini herkese gösterdi Sarı Kanaryalar.. Maç başında yaptıkları tribün şov ile rakibi baskı altına almaya çalışarak, kendi oyuncularını da ateşlemiş oldular. Taraftarın bu galibiyetteki payı çok büyük.

     Birkaç saat önce oynanan Beşiktaş-Galatasaray maçı ise futbol açısından pek göz doldurucu olmadı. Beşiktaş'lı futbolcuların formsuzluğu, yetersizliği Galatasaray'ı daha da rahatlattı. Hakem hatalarını da görmezden gelemeyiz tabiki. Ben şahsen Hüseyin Göçek'in bir maçını tribünden çıplak gözle izledim ve bircok anlamsız kararlarına şahit oldum. Taraflı tarafsız her futbolseverin objektif olarak gördüğü bir durum var; bu hakem gerçekten ama gerçekten çok hata yapıyor. Derbilerde olsun, Anadolu takımlarının maçlarında olsun yaptığı hatalar yüzünden taraftarlardan büyük tepkiler alıyor. Bence bu hakeme alt liglerde görev verilmeli, bu performansı ile Süper Ligde maç yönetmeyi haketmiyor.

     Son olarak İnönü'de çıkan olaylara değinmek istiyorum. Beşiktaş'lı futbolcuların formsuzluğu taraftarı çileden çıkardı ve üstüne kötü skor ve üstüne hakemin kararları. Ama ne olursa olsun o stadda bu kadar güvenlik zaafiyeti olmamalı. Ben şimdi çok merak ediyorum Beşiktaş Kulübüne ne tür bir ceza yaptırımı uygulanacak..

1 yorum:

  1. Şampiyonluk grubunda Kadro kalitesi ile Galatasaray Avrupa grubunda yine kadro kalitesi ile Sivas lider olur

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.