6 Haziran 2012 Çarşamba

CESARETİN SEMBOLÜ "A.M.K"

     Türkiye'de son dönemlerde o kadar sıkılmıştım ki futboldan,hiçbir şey eğlendiremez olmuştu.Ta ki bir haber duyana kadar...

     Türkiye'nin yeni spor eki "AMK" Sözcü gazetesi ile 9 hazirandan itibaren yayınlarına başlayacakmış.İsmi son derece dikkat çekici olmuş.Yayını hazırlayanlar reklamlarında da vurgu yaptıkları gibi kısaltma olduğunu söylüyorlar.Gerçek ismini Açık,Mert,Korkusuz olarak deklare ediyorlar.

      Biraz çekingen kesim ilk anda hoşlanmamış olabilir.Sonuçta bu kısaltma argo olarak kullanılıyor.Ancak benim değerlendirmem farklı olacak.Örneğin şuanda yayında olan ve ek olarak değil de sadece başlı başına spor gazetesi olarak çıkan gazetelere bakalım.Fanatik, Fotomaç gibi gazeteler şişirme haber yapmaktan kendilerini alamıyorlar.Her yıl aynı oyuncular aynı takımlara geliyor.Ronaldinho Galatasaray'da yada Diarra Fenerbahçe'ye geliyor haberlerinden bıktım usandım.Normal sezon içinde sürekli kavgayı kışkırtan,sadece dört büyüklerin tellallığını yapan ve yaz döneminde de sırf gazetenin içi dolsun ve ilgi çeksin diye sansasyonel isimleri Türkiye'ye getiren hep bu gazeteler değil mi? Yazdıkları milyonlarca oyuncudan biri geldiğinde biz bildik diye böbürlenen yine bu gazeteler değil mi?

     Sizin görüşünüz nedir bilemem ama bana göre bu gazetenin ismi, şuanda yayında olan gazetelerin yaptıkları haberlerden daha edepli ve daha dürüsttür.Yayıncılık ilkelerine uymayıp sadece bilinen dört takımı yazan,değerlendiren ve güzellikleri görmeyip hep kötü olayları manşet atan gazeteler benim değer kantarımda hep eksi puan aldılar.

     Sadece isme takılıp gazetenin içeriğini atlamak olmaz.Bu yeni çıkacak "AMK" spor gazetesi yukarıda bahsettiğim hususlara dikkat edip tüm takımların gerçekten "Sözcüsü" olursa ve tamamen bir spor gazetesi kimliğini kazanırsa önünün açık olduğunu düşünüyorum.Forumlarda okuduğum kadarıyla yayın müdürü de Lig Radyo'dan tanıdığımız Gökmen Özdemir imiş.Kaliteli bir ek olarak beklediğim spor gazetesi şimdiden reklam filmleriyle de ilgi odağı oldu.Spora ve özellikle Futbola getirdiği mizahi yaklaşımına hayran kaldığım gazetenin çıkmasını merakla bekliyorum.İlk sayıyı da burada değerlendirmek dileğiyle görüşmek üzere...SAYGILARIMLA...      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.