4 Haziran 2012 Pazartesi

KUYT GELDİ AMA...

     Fenerbahçe transferdeki ilk hamlesini yaparak Liverpool'un Hollanda'lısı Dirk Kuyt'a imzayı attırdı. Sarı lacivertli forma ile fotoğrafını da gördük haber portallarında, ne yalan söyliyeyim üzerine de yakışmış forma ligimiz için hayırlı uğurlu olsun.

     Dirk Kuyt; futbol kalitesi, formasını giydiği kulüpler ve kariyerindeki rakamlar ile kendini Avrupa'da ispat etmiş bir futbolcu, bu tartışılmaz. Kuyt ve Aykut hocanın o fotoğrafını gördükten sonra uzun uzun düşünmekten kendimi alamadım.

     Şimdi benim düşüncelerim bunlar; bu takımın banko forveti Sow bence.. yeni gelen Kuyt yedek oturtulacak bir topçu değil.. Sow'un arkasında oynasa o bölgede Patron Alex var.. Alex'in takımdan ayrılma ihtimali üzerine onun yerini doldurma amacıyla alındı desem yaşı büyük (temmuzda 32 olacak).. Kuyt'ın sağ kanatta oynayabilme özelliği var ama, eğer kanat bölgesi için alındıysa çok yanlış seçim bence.. Stoch tarzında bir sağ kanat alınması daha isabetli olurdu. Geriye tek ihitmal kalıyor çift forvetli Fenerbahçe.. ama ben Aykut hocada takımı çift forvet oynatacak cesareti göremiyorum, ki zaten Alex + çift forvetli bir oyun kurgusu ortasahanın tamamen dirençsiz kalması demek tabi bu sezon hoca takımı 3-4-1-2 oynatmayı düşünmüyorsa...

     Ben bir teknik direktör değilim, Fenerbahçe'li de değilim; sadece nacizane bir şekilde kendi düşüncelerimi yazdım. Bu yazımı okuyup benim gibi düşünmeyenler elbette vardır, sizde düşüncelerini yorum şeklinde paylaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.