23 Eylül 2012 Pazar

"PRENSİPLER ÖNEMLİ (!)"

     Endüstriyel futbolun ülkemizdeki son temsilcisi Kasımpaşa Spor Kulübü yönetiminin bugün almış olduğu karar sonucunda teknik direktör Metin Diyadin ile yollar ayrıldı. Bu ayrılığın yeşil sahada alınan sonuçlar ile ilgisinin olmadığı gayet net bir şekilde ortada, zaten kulüpten yapılan açıklamada şu cümle herşeyi özetliyor; ''Metin Diyadin'in görevine son verilmesi sonuçlarla değil, yeni oluşan şirket yönetiminin prensipleriyle alakaladır.''
     Bu konu hakkında
benim kişisel düşüncem şu şekilde; sezon başında kadroyu önemli isimlerle güçlendiren Kasımpaşa ekibi bu oyuncu grubunun başına Avrupa kariyeri olan bir teknik adam getirip Orduspor modelini uygulayabilir. (Orduspor modelinden kastım H.Cuper'in karizması ve tecrübesi ile kendine özgü bir takım yaratmayı bu sezon kısmen de olsa başarmış olması)

     Konuya farklı bir açıdan bakarsak, ülke sınırları içinde popüler, genç, başarma arzusu yüksek yerli bir teknik adam ile anlaşarak uzun vadeli bir planlama yapmayı da düşünebilirler. Hafta arasında böylesine radikal bir hamle yapan yönetim, planlamasını da yapmıştır diye düşünüyorum; birkaç gün içinde yeni teknik patronun isminin açıklanmasını bekliyorum.Eee ne de olsa bu kişiler şirket yöneten profesyonel insanlar vardır bir bildikleri !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.