17 Mayıs 2012 Perşembe

*BOAS-VİNDAS CARLOS *(Hoşgeldin Carlos)

     Türk futboluna çok yakışan bir isimdi.Karmaşık gündemin içinde yüzümüzü güldüren naiflikti CARLOS CARVALHAL...12 gün önce yazdığım yazımda ona olan saygımı dile getirdim.Kariyerinde iyi mevkilere gelmesini ve bir gün yine Türk futbolu ile yolunun  kesişmesini dileyerek yazımı bitirmiştim.Sanırım kalbim temiz olacak ki üstünden 2 ay geçmeden kesişti yollarımız o naif futbol adamıyla.


     Beşiktaş'ın alelacele gönderdiği teknik adam,üstünden çok geçmeden tekrar evine geri döndü.Basın toplantısında söylediği sözler her amatör ruhlu taraftarın kalbine girdi.Sayın Carvalhal "başka ülkelerden gelen teklifler maddi anlamda daha iyiydi ama ben projeyi seçtim" dedi.Ayrıca "evime döndüğüm için mutluyum" diyerek Türkiye'ye olan sevgisini gösterdi.Carlos Carvalhal, İBB takımında hem teknik adamlık hemde altyapı görevini üstlenecek.


     Süper Lige çıktığından beridir istikrara sahip olan ve bunun meyvalarını da toplayan takım,bu atağıyla bence başarılı bir iş yaptı.Ortaya konulan projeler ile Carlos gibi beyefendi ve bence yetenekli bir teknik adamın kalbine girerek komutanlığa getirdiler.Beşiktaş'ta belli konular yüzünden hak ettiği değeri göremeyen teknik adam inşaallah bu kulüpte yapacakları ile kendisini gönderenleri mahcup eder.


     En azından Beşiktaş'taki o kötü baskı olmayacak üstünde ve daha rahat bir çalışma ortamı bulacak.Geçen sezon ona yapılanlara en çok üzülenlerden biri olarak en çok sevinen de ben oldum.Bazı insanlar teknik direktörlüğünü beğenmeyebilir ama ben ona inanıyorum.Hem oyunsal anlamda hemde geleceğe yatırım anlamında bize güzel şeyler katacağını düşünüyorum.Futbolumuza hoşgeldin CARLOS...SAYGILARIMLA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için değerlidir, düşüncelerinizi yorum şeklinde paylaşabilirsiniz.

Google hesabınız yok ise, yorumlama biçimi bölümünden "Adı/URL" seçeneği ile yorum bırakabilirsiniz.